Inne
cena hadesa 2 – sukces w walce o lepsze ceny na steamie

Niekorzystny przelicznik, z jakiego Steam korzysta przy ustawianiu cen w złotówkach w swoim sklepie to problem, który już od dawna jest tematem krytyki w kręgach fanów gier. Ostatnio jednak sprawa ta zyskała na rozgłosie za sprawą serwisu Łowców Gier oraz prowadzącego podcastu MKwadrat, gdzie nawołuje się do zgłaszania przypadków nieodpowiedniej ceny za produkt na platformie Valve. Teraz zaś można powoli dostrzec efekty, czego jednym z dowodów jest choćby obniżenie ceny, za którą możemy kupić drugą część "Hadesa".

Gothic 1 Remake

Nowy screen z remake'a Gothica

Dodał: , · Komentarzy: 0
nowy screen z remake'a gothica

Remake pierwszej części "Gothica" już od dłuższego czasu jest źródłem wachlarza rozmaitych emocji pośród fanów oryginału. W dalszym ciągu brak dokładnych informacji odnośnie premiery (są nadzieje na zmianę sytuacji w ramach THQ Nordic Digital Showcase 2024), do tego miała miejsce głośna krytyka w związku z zawartością i ceną edycji kolekcjonerskiej, którą można zamawiać już teraz, jeszcze przed pokazaniem gameplay'u. Niemniej, nie da się zaprzeczyć, że Alkimia Interactive choć stara się od czasu do czasu podrzucić coś graczom. Tym razem padło na screena z gry.

Bykon – Bydgoski Konwent Multifandomowy VI edycja
bykon – bykon – bydgoski konwent multifandomowy vi edycja

Zamknięcie dnia stanowił LARP "Najdłuższa noc" (od 21:00). Zabawa z finałem o tyle ciekawym, że moja recenzencka opinia będzie zupełnie odmienna od wrażeń części uczestników, ale zacznijmy od początku! LARP był seansem spirytystycznym, w którym część graczy była ludźmi, część zaś duchami, a między nimi pośredniczyła medium. Doświadczenie uczestników było różne, gdzieś z połowa nie brała dotąd w czymś takim udziału. Dla mnie był to w zasadzie pierwszy raz, nie licząc może doświadczeń z klanami w pewnym milsimowym FPS, gdzie czasem bywały elementy odgrywania roli – choć sądzę, że to lekko mi pomogło. W uproszczeniu, każda z odgrywanych postaci miała coś na sumieniu. Kto inny przejął jednak organizację wydarzenia, gdyż pierwotny prowadzący nie mógł przyjść. Kłopotem który zaistniał było, jak mniemam, rozbicie się rozgrywki i indywidualizacja poszczególnych wątków, gdy rozwiązanie można było osiągnąć tylko kolektywnie. Skutkiem tego w niektórych rolach część osób mogła się więcej wykazać, część niekoniecznie. W pewnym momencie nastąpiły jednak oddolne próby łączenia się ze sobą wątków, co pchnęło rozgrywkę do przodu. W ostatecznym rozrachunku wykonane zostały wszystkie zadania, poza misją główną. Dostępne osobom przejmującym organizację notatki pozwoliły dociec pewnych kwestii dopiero podczas omówienia po zakończonej grze. Mimo uzasadnionych uwag krytycznych części uczestników, ja osobiście bawiłem się całkiem dobrze.

[...]

Konwent był dużym sukcesem frekwencyjnie. Przed wydarzeniem w paru wpisach na Facebooku mogliśmy przeczytać: "Przekroczyliście nasze najśmielsze oczekiwania i marzenia – wykupiliście całą pulę wejściówek dostępnych w przedsprzedaży! Nigdy nawet nam się nie śniło, że zbliżycie się do tej granicy." Byłem przekonany, że jest to przejaw stałej gadki eventowej. Niemniej, jak dane było się przekonać na miejscu każdemu kto był, to wydarzenie naprawdę przerosło oczekiwania swoją liczbą uczestników, która miała według organizatora wynieść aż 1880 osób.

  • 1 strona
Wczytywanie...